sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Spring Break & Junior/Senior Prom













Spring breakista ja promista on molemmista jo pari viikkoa aikaa, koulu on vaan vienyt mun ajan niin tehokkaasti ettei kauheasti ole jäänyt aikaa mihinkään muuhun joten tässä nyt vihdoinkin juttua niistä molemmista! Spring Breakin vietin Floridassa, mutta niinkuin kuvista näkyy kyseessä ei ollut ihan vaan rantaloma vaan menin patikoimaan ja melomaan! Se oli tosi kivaa mutta kyllä täytyy myöntää että olin aika valmis lähtemään viimeset 2 päivää tosta reissusta, koska siellä oli ihan älyttömästi ötököitä ja olin aika väsynyt kun muunmuassa kahdessa päivässä melottiin vähän yli 30 kilometriä! Mutta hyvä rusketus ainakin tuli kun olin ulkona niin kauan kun valoa vaan riitti hahah.






Prom oli sitten seuraavana viikonloppuna heti Spring Breakin jälkeen. Suoraan sanottuna se ei ollut mitenkään kauheen erikoinen juttu, varsinkin kun vertaa kaikkiin leffoihin mitä itekkin oon nähnyt. Mut oli kumminkin ihan kiva kokea ite toi koko juttu ja olin tosi innoissani ihan vaan siitä että pääsin laittautumaan ihan kunnolla kerrankin hahah!

Nyt on enää 31 päivää siihen että kotimatka alkaa, ja oon kyllä niin ilonen että tuun takasin ens vuonna. En tiiä miten kaikki vaihtarit pystyy vaan menemään kotiin ja olla näkemättä enää niitä ihmisiä johon ne on tutustunut vaihtovuotensa aikana. Mulla ei tulis tosta lukioon menemisestä enää mitään tän vuoden jälkeen ja oonkin aika innoissani siitä että saan kesällä marssia sinne ja sanoa niille heipat ihan lopullisesti! Vaikka onhan se vähän outoa ajatella että taas oon vuoden poissa perheen luota, mutta jotenkin tää vaan tuntuu oikeelta ja luonnolliselta olla täällä.


Nähdään 31 päivän päästä Suomi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti