lauantai 21. kesäkuuta 2014

52 days to go

Terve vaan kaikille, oon aina ollut aika huono näissä introduction -jutuissa mutta siis mun nimeni on tosiaan Tia ja oon lähdössä vaihtoon USA:an tänä syksynä, tarkalleen 52 päivän päästä (mulla on kännykässä sellanen days to -sovellus mut en ees tarvii sitä hahaha).  Oon siis menossa Tennesseen osavaltioon ja kaupunkiin nimeltä Chattanooga.

terve haha

 Vaihtariksi lähtö on ollu mulle sellanen asia josta oon unelmoinu varmaan 9 vuotiaasta asti, ja vaihtariblogin aloittaminen on ollut mulle jotenkin sellanen itsestäänselvyys sen mukana. Mutta silti nyt kun tätä blogia aloitan, mulla on jotenkin tosi epätodellinen olo,  en jotenki osaa uskoo että ihan oikeesti alle 2 kuukauden päästä oon ollu jenkeissä jo jonkin aikaa.
 Vielä mulla on tässä muutama vaihtoon lähtöön liittyvä asia hoitamatta, kuten esim viisumia en oo vielä hakenut, eli ikuinen pessimisti kun oon niin koko ajan mulla on mielessä se että mitä jos en saakkaan viisumia jostain syystä ja koko homma peruuntuu, mutta toivottavasti siinä ei nyt ihan niin käy!


Ei mulla vielä oikeestaan muuta sanottavaa ole, varmaan päivittelee tänne blogiin vähän lähtöfiiliksiäkin pitkin kesää, sen verran mitä ehdin kaikkien kisojen ohella(pelaan golfia).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti