lauantai 12. heinäkuuta 2014

31 days to go

 Ensinnäkin voin nyt vihdoinki hehkuttaa, että viisumi on saatu! Mulla oli se haastattelu viime viikolla Helsingissä ja alko muuten 8 aamulla.... Oli tosi kiva vihdoinki nähä ne muut nuoret jotka lähtee Universal Playersin kautta vaihtoon, kun missasin sen tutustumispäivän tai mikä olikaan haha. Se ite haastattelu ei ollu ollenkaa nii paha, kokoonnuttiin aluks sellaseen kahvilaan joka oli siinä vieressä, sitten kolmen ryhmissä mentiin sinne haastattelutilaan. Se oli kyl jotenki tosi tarkkaa, eka piti siinä alaovella sanoa nimet ja sit ne avas sen oven, sit ku päästiin ylös niin yks kerrallaan turvatarkastuksen läpi, ei muuten nolottanu ku mun piti avata siinä mun vyö ja se jäi jumiin..., ja sit taas seuraavaan odotustilaan ja sen jälkeen käytiin vielä kahdella luukulla. Ekalle luukulle annettiin ne tarpeelliset paperit ja sit siinä tokalla piti antaa sormenjäljet ja siinä kysyttiin pari kysymystä. Multa kysyttiin että missä aion asua sen ajan kun oon siellä, ja että mitä voin kertoo Tennesseestä(menin ihan paniikkiin ja selitin kivasti että niillä on hauska aksentti...... en tiiä miten sain ton viisumin like for real haha). Odotin että se ois ollut paljon pahempi mutta se oli oikeesti ihan hauska kokemus.
 Niin ja lähdettiin tänään isän kanssa Kotkaan tutustumaan siellä olevaan Kymen Golfiin, mulla on siellä ens viikolla naisten SM-kisat niin ajattelin että ei viitsi ihan sokkona sinne mennä huitomaan palloa, ja olin kyllä ihan oikeessa! Kovin moni tätä blogia lukeva ei välttämättä golfista paljoa tiiä joten tää saattaa kuulostaa aika puolihullulta, mutta sanonpa nyt kumminki että oh my god siellä oli vettä joka puolella vettä ja bunkkereita kaikkialla ja koska toi ei vielä riitä niin sokkolyöntejäki oli tarjolla ja olin siellä ihan pulassa jo nyt, saa nähä kuinka käy sit kisoissa!









Eipä tässä mitään muuta, jotenki niin outoa että jotkut mun tutuista on jo lähteny vaihtoon ja itelläki siihen lähtöön on vaan kuukaus. Huomenna lähen mökille pariks päiväks, sitten ne SM-kisat, takas mökille ja muutenkin koko loppu loma ihan täyteen buukattu... Mutta kun mä haluaisin vaan nukkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti