torstai 24. heinäkuuta 2014

18 days to go

18 päivää enää... Ja niistä vapaata ehkä 5 päivää. Mulla on ollut ja tulee olemaan ihan älytön kiire koko ajan, en oo ehtiny rentoutumaan ja ajattelemaan asioita melkein yhtään.
Viime viikko mun piti viettää mökillä perheen kanssa, olisin vihdoinki päässy rentoutumaan, mut sitten tosiaan päätettiin isän kanssa et meen koittaa onneani naisten SM-kisoihin, koska ajateltiin että ei mulla oo mahiksia päästä jatkoon koska vaan alle puolet pääsee, niin siinä menee vaan 2 päivää mökkilomasta. Mut pääsinkin sitten jatkoon ja oltiin vielä toiset kaks päivää siellä. Olihan se aivan upee kokemus ja ei yhtään kaduta sinne meneminen, mutta se lepoki olis kieltämättä tehny ihan hyvää.
                                        







Oli kumminkin tosi kiva olla mökillä sen vähänkin aikaa, näin pitkästä aikaa mun serkun, tädin ja mummin, joka oli ihan kivaa.

En voi olla ainut joka rakastaa näitä lämpimiä kelejä... Tänäänkin oli parhaimmillaan varmaan 32 astetta! Onhan siinä toki se et tollasessa säässä ei oikeen jaksa tehä oikeen mitään, toivottavasti totun tällaiseen säähän edes siellä Jenkeissä, Chattanoogan keskilämpötila elokuussa on meinaan se 30 astetta...



2 kommenttia:

  1. Mulla samat fiilikset kauhee kiire päällä nää vikat 17 päivää! Jäiks kohta lähdetää :D

    http://aili-in-the-usa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan älytöntä et kohta se on sit menoa! Niin kauan tätä onki odoteltu haha

      Poista