tiistai 8. heinäkuuta 2014

35 days to go

Lähtöön on vähän yli kuukausi ja haluisin vaan pakata jo laukkuni. Lähtöön on vähän yli kuukausi ja haluisin vaan perua koko homman.

En vieläkään tiiä mitä mun pitäis ajatella tästä koko hommasta. Oon tietenkin ihan älyttömän innoissani ja sillee mut jotenkin on vaan niin sekava olo. Oon alkanu miettimään niitä asioita, mitä mulla tulee eniten ikävä, pelkästään noistaki tulee jo ihan kohtuullinen lista.

1. Perhe



Mulla ei oo ikinä ollut mitään suurta perhettä, koska oon ainut lapsi. Mut sen, että mulla on ollut vähän perheenjäseniä on korvannut se kuinka läheisiä ollaan aina oltu. Ne on aina tukenu mua kaikessa mitä teen, niin tuntuu tosi oudolta sanoa heipat ja häipyä vuodeks.


2. Kaverit




3. Ruoka. Tarviiko ees sanoa mitään kummempaa? Pelkästään jo se ruoan laatu saattaa olla vähän eri tasoa jenkeissä kun mitä se on täällä. Ja muutenkin ihan perus perunamuussia, lihapullia ja tällasia voi tulla ikävä kun siellä työnnetään roskaruokaa joka suunnasta syliin. Fazerin sininen, ruisleipä, näkkäri, hapankorppu, and the list goes on..... Onneks pääsen jouluks kotiin, niin ei tarvii jouluruokia ikävöidä haha!

4. Luonto, Tennesseessä on kummiskin ihan erilainen luonto kun Suomessa, ihan vaan jo siks että se on niin paljon etelämpänä. Talvea mulla ei kyllä yhtään tuu ikävä, saan ihan riittävän annoksen talvea siinä 2vk joululomalla jonka oon kotona. Tennessee on sen puolesta ihan kiva että siellä saattaa vähän tulla lunta, mut ei kumminkaan paria senttiä enempää(näin ainakin oon käsittänyt).

5. Tutut mittayksiköt. Kaikki sentit, metrit, kilot, litrat muuttuu ihan erilaisiksi mitoiks joista mulla ei ole hajuakaan. Ei se muuten sinänsä haittaa mutta golfkentällä voi tulla vähän ongelmia kun ei tiiä että kuinka pitkä matka sinne lipulle onkaan kun matka on yardeissa!

6. Suomen kieli. Vaikka välillä tuntuukin siltä että mielummin puhuisin äidinkielenä englantia niin kyllä suomen kielelle on muodostunut mun sydämmessä ihan oma paikkansa. Ja mua sinänsä pelottaa se, että unohdan miten suomea puhutaan ton vuoden aikana koska en kumminkaan tuu suomea kauheesti käyttämään. Se, etten ihan kokonaan sitä unohtais, on yks syy miks alotin tän blogin.

Ei nyt tuu enempää asioita mieleen, toivottavasti kaikilla menee loma mukavasti. Mä sanon nyt moikat ja lähen valmistautumaan taas kisoihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti