keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

41 days to go

Enään 41 päivää niin mä istun koneessa jenkkilään päin. En tiiä mitä mun pitäis tuntee, samalla kauhistuttaa ja samalla oon ihan älyttömän innoissani. Kaikki tuntuu tosi oudolta ja mietin koko ajan vaan kaikista paikoistaki että "tota en nää enää pitkään aikaan" ja "voi kun tota paikkaa tulee ikävä" mutta samalla mietin kaikkee uutta ja hienoa tuun jenkeissä näkemään ja kokemaan.Katon varmaan viis kertaa päivässä kaikkii kuvia siitä kaupungista ja koulusta mihin meen, osittain siks et ne on molemmat tosi kauniita paikkoja ja osittain siks et haluun sinne jo. Kun laitoin google-hakuun "Chattanooga", sieltä tuli ihan kivan näkösiä kuvia siitä kaupungista, esim. nää kaks



Se hakukone tarjos siihen myös "Chattanooga fall" olin hetken silleen että mitä ihmeellistä just siinä syksyssä siellä on mutta katoinpa kumminkin sit että millasta siellä on ja kyllä hetken mietin että joo onhan toi ihan kivan näköistä!


BOOM

Vähän erinäköstä toi maisema ruska-aikaan ku täällä meillä päin..... En malta oottaa sitä että pääsen näkemään tollasia maisemia ihan omin silmin.
 Oon kans googlettanu ja käyny ihan google earthin kautta kattomassa sitä koulua mihin oon menossa, en vieläkään pääse yli siitä kuinka hieno se on! Kyllä kalpenee ainakin kaikki koulut mitä täällä meillä päin on!





Ihan kivan näkönen paikka! Niinkun sanoin, ehkä vähän hienompi kun nää Suomen koulut... Ainakin mun mielestä!

 Mulla on huomenna viisumihaastattelu ja mua jännittää niin paljon! Tiiän, että se tulee luultavasti menemään ihan hyvin mut silti kumminki jännittää ihan kauheesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti